Wanneer jullie de SOLO telefooncabine binnenkomen, zouden het licht en de ventilatie automatisch moeten aangaan. Is dat niet het geval, dan helpen we jullie graag om het probleem op te lossen.
Als zowel de ventilatie ALS het licht in jullie SOLO telefooncabine niet werken, helpt dit artikel jullie verder.
Als het licht nog wel aangaat, voel dan even aan het ventilatierooster bovenop jullie SOLO telefooncabine om te controleren of de ventilator nog draait.
Voelen jullie hier geen luchtstroom, stuur ons graag hier een bericht. We nemen dan contact met jullie op.